strzałka do góry
serwis VOLVO Trucks
SERWISY JÓZEF SKRZYPA
AUTORYZOWANE SERWISY
Szczecin - Słubice - Sycewice - Zielona Góra
DEALER ROKU VOLVO TRUCKS 2007, 2009, 2011
serwis RENAULT Trucks

PROMOCJE

złoty kontrakt serwisowy volvo

ZŁOTY KONTRAKT VOLVO

Obsługa zapobiegawcza + naprawy pojazdu

W ramach Złotego Kontraktu Serwisowego Volvo powierzasz nam odpowiedzialność za obsługę zapobiegawczą pojazdu oraz wszystkie naprawy pojazdu
  • Złoty Kontrakt Serwisowy oferowany jest na samochody nowe i samochody używane.
  • Długość preferowana kontraktu serwisowego długość takiego kontraktu to 48 miesięcy (i więcej)
  • Pakiet standardowy obejmuje:

    1. Regularną kontrolę poszczególnych funkcji pojazdu, smarowanie elementów podwozia i kabiny, wymianę oleju silnikowego i filtrów itp.:
      • co 6 miesięcy: filtr układu chłodzenia (w zależności od silnika), dokręcenie nakrętek kół, uszczelka korka miski olejowej: co 12 miesięcy: filtr osuszacza (lub w zależności od zużycia w wypadku elektronicznego), wkład filtra powietrza kabiny, wymiana filtra mocznika i płukanie zbiornika adblue (w wypadku Euro5)
      • co 12 miesięcy lub 200 000 km: regulator napięcia
      • co 24 miesiące: wkład filtra powietrza silnika wstępny, filtr powietrza zbiornika paliwa
      • co 36 miesięcy lub 400 000 km: filtr oleju skrzyni biegów, korek olejowy skrzyni biegów, wymiana oleju w skrzyni biegów i tylnym moście
      • co 36 miesięcy lub 500 000 km: pasek alternatora, pasek wentylatora
      • co 48 miesięcy lub 500 000 km: wkład filtra powietrza wtórny (w zależności od wersji), płyn chłodzący w zależności od silnika regulacja zaworów i pompowtryskiwaczy
    2. Wszystkie czynności przeglądowe, wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymogami prawnymi.
    3. Wszelkie naprawy pojazdu, łącznie z naprawą i wymianą akumulatorów
    4. Wszystkie wymagane części i materiały eksploatacyjne.
    5. Kalibrację tachografu.

    Dodatkowe opcje kontraktu:

    Wyrównanie cen i Zapewnienie Czasu Naprawy 12 godzin "Zapewnienie czasu naprawy" oznacza, że objęte nią naprawy pojazdu zostaną wykonane w ciągu 12 godzin, jeśli chodzi o państwa UE lub EAA (oprócz Grecji, ale z włączeniem Polski), a w ciągu 24 godzin, jeśli chodzi o pozostałą część Terytorium, liczone od momentu, w którym Pojazd został przyjęty do naprawy przez autoryzowaną stację serwisową Volvo, do momentu, w którym Pojazd zostanie uznany przez Serwis za naprawiony. Do powyższych przedziałów czasowych nie wlicza się opóźnień wywołanych działaniem siły wyższej lub działaniami Klienta.

    W przypadku przedłużającej się naprawy pojazdu Klient zobowiązany jest do przyjęcia od Volvo Action Service pojazdu zastępczego. Maksymalny koszt eksploatacji pojazdu zastępczego nie może wynosić więcej niż 1 EURO za 1 przejechany kilometr. Przyjęcie przez Klienta powyższego pojazdu zastępczego, jak również odmowa jego przyjęcia spowoduje wygaśnięcie zobowiązania Volvo Action Service od uiszczenia opłat odszkodowawczych.

    W przypadku, gdy okres naprawy przekroczy gwarantowany czas 12 bądź 24 godzin (stosownie do danego przypadku), wypłacona zostanie kara umowna tytułem naruszenia gwarantowanych warunków świadczenia usługi, o stałej wysokości 100 EUR plus dodatkowo 10 EUR za każdą godzinę opóźnienia, aż do górnej granicy 200 EUR całkowitej kwoty kary umownej za 24-godzinny okres opóźnienia.

    Analogiczne zasady odpowiedzialności za niedotrzymanie zagwarantowanych warunków świadczenia usługi znajdują zastosowanie w odniesieniu do każdego kolejnego 24-godzinnego okresu, w którym Pojazd nie zostanie naprawiony. Rekompensata będzie przekazana na podstawie noty księgowej. VPSC może odmówić wypłacenia rekompensaty w przypadku odmowy ze strony Klienta skorzystania z transportu zastępczego.


    Assistance w kraju

    Niniejszy artykuł znajduje zastosowanie w przypadku wystąpienia awarii o charakterze uniemożliwiającym samodzielne opuszczenie miejsca zdarzenia przez Pojazd, lub, gdy samodzielne przemieszczanie się Pojazdu stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, z zastrzeżeniem poniższych warunków:

    Pokryte zostaną następujące koszty:

    1. Koszt wezwania pomocy drogowej
    2. Transport mechanika.
    3. Pomoc na miejscu zdarzenia.
    4. Nadgodziny mechanika.
    5. Koszt odholowania do najbliższego autoryzowanego Serwisu Volvo.
    6. Opłata z tytułu usług dodanych
    7. Naprawa.
    8. Godziny nadliczbowe, jeśli dodatkowo wymagane w stosunku do kosztów naprawy.

    Wyłączone są koszty podróży, zakwaterowania, rozmów telefonicznych, posiłków, ekspresowych dostaw, oraz zabezpieczenia naczepy lub przyczepy wraz z kosztami jej holowania.


    Assistance w kraju i poza granicami Polski

    Niniejszy artykuł znajduje zastosowanie w przypadku wystąpienia awarii o charakterze uniemożliwiającym Pojazdowi samodzielne opuszczenie miejsca zdarzenia, lub, gdy samodzielne przemieszczanie się Pojazdu stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego, a ponadto z zastrzeżeniem poniższych warunków:

    Pokryte zostaną następujące koszty:

    1. Koszt wezwania pomocy drogowej.
    2. Transport mechanika.
    3. Pomoc na miejscu zdarzenia.
    4. Nadgodziny mechanika.
    5. Koszt odholowania do najbliższego autoryzowanego Serwisu Volvo.
    6. Opłata z tytułu usług dodanych
    7. Naprawa.
    8. Godziny nadliczbowe, jeśli dodatkowo wymagane w stosunku do kosztów naprawy

    Wyłączone są koszty podróży, zakwaterowania, rozmów telefonicznych, posiłków, ekspresowych dostaw, zabezpiecz.naczepy, przyczepy wraz z kosztami jej holowania.


    Inne opcje dodatkowe to np.:


    Kontrakt nie obejmuje:

    Następujące usługi NIE WCHODZĄ w zakres Złotego Kontraktu Serwisowego:


    Szczegółowy opis warunków i możliwa kalkulacja Złotego Kontraktu Serwisowego Volvo jest dostępna w biurze naszego serwisu lub na życzenie klienta wysyłana w formie elektronicznej lub też pocztowej.

    Zobacz też broszurę "Złoty Kontrakt Serwisowy"

    POWRÓT DO PROMOCJI